مصاحبه اخیر مارسلو
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


از شب قهرمانی در لیسبون چیزی به یاد ندارم ...


    مدافع چپ تیم ملی برزیل در رقابت های چام چهانی در صجبت هایی اذعان کرد که مردم و بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای او و یارانش در سلسائو احترام فوق العاده ای قائلند.

    به گزارش AS، مارسلو مدافع چپ تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی با این وب سایت خبری اذعان کرد که مردم و بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای او و یارانش در سلسائو احترام فوق العاده ای قائلند. "در اسپانیا همواره مردم به برزیل احترام می گذارند. من به خوبی مکالمه ام با ایکر کاسیاس را پس از فینال جام کنفدراسیون ها به یاد دارم که به من گفت که مسابقه آن شب نشان داد که چرا برزیل همواره حریف قابل احترامی برای او و مردم اسپانیا بوده است. ما در جام جهانی نماینده کشور و مردم برزیل هستیم و این فشار ها را بر تیم دو چندان خواهد کرد. هرچند که میزبانی نقاط مثبت بسیاری را نیز دارا است. برای مثال در جام کنفدراسیون ها هنگامی که هواداران در ابتدای مسابقه سرود ملی برزیل را می خواندند، شوری را در ما به وجود می آورد که انگار بازی را 1-0 آغاز می کردیم."

    مارسلو هم چنبن پیرامون فتح جام رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و شب به یادماندنی لیسبون نیز گفت: "صادقانه بگویم که از اتفاقات درون زمین آن شب چیزی را به یاد ندارم. زیرا وقتی گل سوم را به ثمر رساندم که تضمین کننده قهرمانی تیم بود لحظات زیادی را در ذهنم به یاد آوردم. من سال دشواری را پشت سر گذاشته بودم و فداکاری های زیادی را در زمین مسابقه انجام داده بودم و برای همین ها بود که پس از گلزنی برای لحظاتی واقعا نمی دانستم که چه کاری باید انجام دهم. قبل از مسابقه و در رختکن ایکر کاسیاس به من اعتماد به نفس زیادی داد و گفت که نقش کلیدی را در این مسابقه خواهم داشت. من بعد از گلزنی در آغوش او رفتم و باید بگویم که اشک هایم در آن لحظه کاملا ناخود آگاه جاری شد. ایکر از هر نظر یک برای همه یک الگو است و بی شک یکی از برترین نام ها در تاریخ باشگاه رئال مادرید است."

    وی سپس پیرامون رویارویی با لوکا مودریچ همبازی اش در تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار افتتاحیه رقابت ها نیز گفت: "لوکا بدون شک یکی از بهترین هافبک های جهان است اما کرواسی علاوه بر او ستارگان دیگری را نیز در اختیار دارد که به بازی در چنین مسابقات با شکوه و با اهمیتی عادت دارند و برای همین است که من اعتقاد دارم دیدار اول ما برابر کرواسی فوق العاده دشوار خواهد بود. من هیچگاه در جام های جهانی بازی نکرده ام اما با چیزهای که دیده و شنیده ام می دانم که در این رقابت ها هیچ بازی آسانی وجود ندارد."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:11 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 39870
بازدید کل : 404713
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1